·108 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Haziran 2017 00:00 Kesinlikle okunması gereken bir kitap. Bazen güldüm bazen gözlerim doldu, çok etkilendim. Bir çocuğun gözünden hapishane hayatı ve o dönemin yaşanılanları o kadar güzel anlatılmış ki... Soluksuz okudum diyebilirim.