Karen'in başına gelen olayları Mevlâna Celaleddin-i Rumi ve Şems-i Tebrizi'nin ilahi aşkı ile harmanlayan polisiye bir kitap. Yazar olayları karmaşık bir şekilde veriyor gibi dursa da sona doğru olay örgüsü ilmek ilmek açığa çıkıyor gayet büyüleyici bir hava katıyor bu da kitaba ama kitabın sonu benim için güzel bitmedi keşke daha farklı olsaydı. Kitabı polisiye seven arkadaşlar okuyabilir.
"Taşta kan vardı. Bahçede ürkütücü bir serinlik. Cinayetin tek tanığı dolunaydı..."