Agatha Christie'nin okuduğum ilk kitabı oldu bu kitaptan sonra sanırım tüm kitaplarını okumadan duramicam. Kitabın içinde kaybolduğunuzda gerilimi iliklerinize kadar hissedeceğiniz bir eser olmuş. Her olay çok ince bir zekayla işlenmiş.. Okurken kendimi küçükken oynadığımız vampir köylü oyununun içinde hissettim :) On Küçük ZenciAgatha Christie