9/10
·142 syf.··
2023 2. kitabı
·
10 günde okudu
·
Okunma: 08 Şubat 2023 15:56
Kitabı sonunda okuma fırsatım oldu ve çok beğendim.Bölüm başlangıçlarındaki sözlerin hepsi o kadar anlamlı ve güzeldi ki her yeni bölümü sabırsızlıkla bekledim.Dili gayet güzel ve anlaşılır.Üzücü bir konusu var diyebilirim.Tasvir edilen Mahpeyker karakteri olaylarda zaten hep kendi gibi davranıp kendine yakışanı yaptı.Benim kızdığım hep Ali beydi bu eserde ikisinin zehirli aşkı sonradan intikam hırsına dönüştü ve Dilaşup buna kurban gitti ne yazık ki!Karşındakini dinleyip, öfkeyle hareket etmemek ne kadar önemli dedim çünkü son pişmanlık fayda etmiyor.
Edebiyat
İntibahNamık Kemal · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202149,2bin okunma
·
31 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.