6/10
·360 syf.··
2017 43. kitabı
Bence balon. Hele hele filminin çekilmiş olması yazarın arkasında sağlam bir lobinin olduğunu düşündürüyor. Kötü bir kitap mı? Değil ama sıradan olduğunu düşünüyorum. Edebi olarak bir Dan Brown, Grange hatta Jo Nesbo tadı yok. Bu kitabı beğenmediğim için yazarın yeni kitabını almaya elim varmıyor.
Edebiyat
Trendeki KızPaula Hawkins · İthaki Yayınları · 202013,7bin okunma
14 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.