Bence balon. Hele hele filminin çekilmiş olması yazarın arkasında sağlam bir lobinin olduğunu düşündürüyor. Kötü bir kitap mı? Değil ama sıradan olduğunu düşünüyorum. Edebi olarak bir Dan Brown, Grange hatta Jo Nesbo tadı yok. Bu kitabı beğenmediğim için yazarın yeni kitabını almaya elim varmıyor.