·408 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Şubat 2023 21:44 Kitabı sindirerek dikkatini vererek okumak gerekiyor. Yer yer sıkıcı gibi gelse de sonuçta iyi ki okumuşum dediğim kitaplardan.Kesinlikle tavsiye ederim. Bakış açımı sorgulatti bana. Kitabı okuduktan sonra eski siz olmayabilirsiniz. Benden söylemesi. Zihnimiz, bedenimiz,yol ve seyir etmek...iste tüm hayatin özeti bence... Umarım yaşam denen yolda hepimiz "gerçek beni" buluruz...