·168 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Şubat 2023 08:19 Kitabın dili akıcı, anlatımı yüzeysel betimleyici ve 2.Dünya Savaşı kaynaklarına göre bağımsız. Tüm Alman ulusunun, 2.DS sonrası NAZİ diye damgalanışının ardında tüm gerçekleri ele alarak sanki "Generation War" tadında bir kitaptı. Bu kitabı okuduğunuzda SSCB'nin de sütten çıkmış ak kaşık olmadığını eğer 2.DS konusunda yüzeysel bilginiz varsa kavrayacaksınız. Benim gibi 2.DS konusunda donanımlı olanlar ise tamamen keyifle okuyacaktır. Mutlaka herkesin okumasını öneriyorum, kitap tekrara falan da bağlamıyor gayet iyiydi.