·104 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Şubat 2023 00:53 · Ne, neden, niçin...: Kuşkusuz her gece tavanımın zihnime ilham olup çıkartabildiği inanılmaz marjinal! çözümlenebilir! yaşama ezberimi bozan birkaç soru kalıbı.
Sorgula, sorgula, sorgula! Kulağıma yaşama, yaşama, yaşama! diye gelmeye başladı. Bu, beynimin translate'sinin bozulduğu anlamına gelmiyor sanıyorum. Bu; insanda temel olan yaşama yeteneğini insandan alan, sürümü zorlayan, yeni verisyon güncelleme...
Sanırım insan bilincine vardığı çoğu şeye karşı duyarsızlaşıyor, misal nefes aldığımızı düşünmeye başladığımız an nefes almak bir külfet oluyor, konuştuğumuzu anladığımız zaman kelime seçiminde zorluk yaşıyoruz, Yaşamayı anlamaya başlayınca yaşayamıyoruz... Hayatın temel yaşama kurallarına karşı ne kadar bilinçlenirsek, hayatımız, benliğimiz, çevremiz o kadar bulanıklaşıyor, sise o kadar batıyoruz.
Yaşadığımı anlamam için bilinçlenmeli, yaşamak için yaşadığımı anlamamalıyım. Hayatımın anlamını bulmak için ne, neden, niçin demeli bulamayacağımı fark etmemek için ne, neden, niçin'den uzak durmalıyım.
Bu soru kalıpları!!
Sizi hayatın manasını düşünüp merdivenlerden yukarı çıkartan da, bir türlü o manayı bulamayıp beyninizi savsaklatıp dengenizi yitirterek 'düşüş'ünüze ortak olan da bu soru kalıpları işte...
Düşüş çoğumuzun yaşadığı ortak bir eylem o zaman çoğumuzun okuduğu ortak bir kitap da olmalı. Keyifli okumlar.