Puan vermedi·192 syf.····Okunma: 19 Şubat 2023 19:57 Kitabı gerçekten çok beğendim.
Okunması gereken ve tamamen yazarın bizzat yaşam hikayesini anlatan otobiyografik bir eser.
Yazarın dili akıcı ve de sade, açıkçası okuma sürecinde rahatsızlığım olmasa idi 1-2 gün içerisinde bitirilebilecek bir roman.
Sık sık gözlemlemeler, psikolojik çözümleme ve zaman akışları var.
Bu romanın ikinci serisi de mevcut.
Romanı tavsiye ediyorum, muazzam bir eser.