·512 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Şubat 2023 21:47 Ah be Nagi! Attın bizi yangınlara, bıraktın orada.
Bu kitap gayet beklentimi karşıladı ve aştı diyebilirim. Fetih ve Maya arasında romantik diyaloglar, birbirlerine karşı yaptıkları kıssasa kısasları, aralarında ki çekim... Öldüm öldüm dirildim diyebilirdim. Çok iyiydi yani.
Kitabın sonlarına doğru beklenmedik şeylerle birlikte şok üstüne şok yaşadık. Hele o son... Baya iyiydi işte.
Spoi
"... Dar ağacına asıldığında kendi ayağınla iskemleyi itmek kadar, ipi koparıp ölümden kurtulmak gibidir. Aylema, kendine yaptığın bir devrimidir."
Aynadaki yansıma ile göz göze geldim.
"Merhaba Amelya," dedim.