Aslında kitap en başından sonuna dair olayı okurlara göstermiş oluyor. Kitabın asıl amacı size heyecan vermek değil adeta bir biyografi sunmak. Atla başlayan bu hikaye sahibinin hayatına ışık oluyor. Kırgızlara ait kültürü içerdiği için beni de bu kültüre ve töreye karşı meraklandırdı. Tanabay'a bazen kızdım bazen üzüldüm. Onun hayatını kitapla beraber ben de yaşadım. Kitabın ortalarında sıkılmaya başladım açıkçası. Son 30 sayfa en zevk aldığım bölümler oldu. Yoğun hayatlarımıza sakin bir mola vermek için okunabilecek güzel kitaplardan biri. :)