·224 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Haziran 2017 07:52 Kitabı okumaya başladım ve evet başlarda sıkıldım.Belki de sıkılmaktan daha çok farklı şeylere alışkın değildik.Sarsılmıştık belki de. Çünkü hayat buydu kimilerine göre. Dünya medeniyete doğru ilerliyor bir çöp kamyonunun içinde.Seviyorum edebiyatını Chuck palahniuk. x