·74 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Haziran 2017 12:21 Ailesi için önemli olan bir kişinin ölmesine sevinen anne, baba ve kız kardeş, ne kadar acı bir durum belki ağladıklar için biraz olsun üzüldüklerini hissettim.(sizce nasıl bir durum bu) öldüğü için mi? ağladılar yoksa kurtuldukları için sevinç gözyaşları mi?