Herkesin sorunu ve sorunlara yaklaşım biçimi aynı değildir belki de. Tıpkı hiçbir insanın karşılaştığı sorunların ve yaşam biçiminin aynı olmaması gibi. Genelleme sevmem ben. Her insan hayatı, her insanın aldığı sorumluluk ve her insanın baş etmesi gereken sorunlar farklı olabiliyor. (Tabii bunun gibi daha niceleri) yanii bana ve hayat görüşüme göre her insan hayatı çok farklı derinliklere sahiptir. Sizin için sorun bile olmayan şey başkasının hayatının kendisi olabiliyor..