Puan vermedi·282 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Haziran 2017 19:58 Ne kadar şizofreni rahatsızlığı olsa da kitaptaki cümleler içime dokundu, hak vermekten kendimi alamadım. -Cehennemin eşiğine gelmiş insanların şeytandan ödü kopuyordu, zaten cehennemi yaşayanlar için şeytan önemli biri değildi, başka biriydi o kadar.-