Kitapta beş farklı statüdeki insanın ölüm anlarına tanıklık ediyoruz ve görüyoruz ki bu statüler ölürken bile bırakamıyor insanın peşini. Fakat ister çok zengin olsun ister fakir bütün karakterler nihayetinde ölümü yalnız karşılamak durumunda kalıyor. Uzun uzun anlatmak istediğim bir kitap ama detaylara inip hepsini anlatırım diye korkuyorum. Herkesin okumasını tavsiye ederim hem ince- okunması kolay olur- hem de içerisinde çarpıcı mesajlar barındıran bir kitap. Okuyun, okutturun.