aşk konulu kitaplardan hoşlanmam fakat bu kitap çok başkaydı benim için. bu dönemki aşkların katili ve mimarı olan teknolojiden uzak oluşu onu gerçek kılarken yaşanmış bir hikaye olduğunu buradan öğrenerek kitaptan daha da etkilendim. toplumda dışlanan kadınlardan birine aşık bir adam ve o dönemin naifliği, zerafeti -içinde bir fahişe bile olsa(!!)- anlatılan aşkı bambaşka kılmıştı.