Spoiler içerebilir...
Çok severek bı kaç kez okuduğum kitaplardan birisi..Yediden yetmişe her türlü okura hitap eden bir eser.. Beş yaşındaki bir çocuğun herşeyi çok hızlı öğrenebildiği ve aile içerisindeki yaşadığı olayları akıcı ve sade bir üslupla biz okurlara aktarıyor..