·456 syf.····Okunma: 25 Şubat 2023 18:25 Okurken açıkçası aşırı sıkıldım sırf yeni bı kitaba başlamak ve yarım birakmamak için bitirdim,okurken zerre zevk almadım ve şaşırmadım.Diger yorumları okuyarak başlama kararı almıştım keşke okumasaydim boşa zaman kaybiydi.
Kitaba gelirsek büyünün olmadığı bir evrende kıyameti engellemek için karanlık bı varlıkla büyü kullanabilen 5 seçilmiş kişinin gözünden ,karanlığı öldürdükten 10 sene sonrasinda ,travmalarinin unlerinin etkilerini, hayatlarına kaldıkları yerden nasıl devam etmeye çalıştıklarıni okuyoruz.Aralarindan teki dayanamayıp intihar ediyor ve cenazelerindeyken paralel bir evrene çekiliyorlar ancak bu dünyada büyü var ve herkes büyü kullanabiliyor.Bu Evren ilgi çekiciydi yinede beni tatmin edecek kadar değil.Karanligin kimliğini amacını öğreniyoruz.Drenlere sebep olan şeyin ne olduğunu seçilmişlerin aralarındaki ilişkileri vs
Ben sevemedim daha güzel kitaplar var okunabilecek.