·304 syf.··Beğendi
···Okunma: 11 Mayıs 2017 00:00 Kitap baştan sonra güzel bir akıcılığa sahip. Başta biraz zorlayabiliyor bilimsel mekanik terimler.Şayet ben okurken olayları gözümde canlandırmakta zorlandım.Lakin bi 100 sayfa okuyunca alısıyor insan terimlere.Kitabın sonu biraz bana zayıf geldi. Okuyanlar veya okuycaklar anlayacaktır beni ama kitabın gerçekten iyi olduğu gerçeğini değiştirmiyo tabi bu ;)