Psikolojik gerilim türünde harika bir kitap okudum. Kitap ilk görüşte birbine aşık olan Emily ve Adam’ın fırtınalı inişli çıkışlı ilişkisini anlatıyor. Ta ki Emily kayınvalidesiyle tanışana kadar. Düşman başına dedirtecek bir kayınvalide olan Pammie gelinini oğlundan uzaklaştırmak için elinden geleni yapıyor. Ama saf Emily o kadar kör aşık ki her şeye rağmen sevdiği adamı hep affedecek bir şey buluyor. Pammie’nin yaptıklarını Adam’a anlatmaya çalışıyor ama adam onu paranoyak olmakla suçluyor. Aşırı sinir bozucu ve yok artık kızım kaç kurtul şu aileden diye diye okudum. Finali az çok tahmin edebiliyordum ama yine de şok oldum. Tersin tersi köşe yapmış yazar. Türünde gayet başarılı gerim gerim gerilerek kızarak okuduğum bir kitaptı.