Kitap psikolojik gerilim tarzında yazılmış. Fakat başlangıçta gayet sakin bi okuma oldu benim için. Hikayesi çok iyi ve sürükleyiciydi. Şizofreniden çok takıntılar söz konusuydu. Jan’ın kendine bir içsel yolculuğunu okudum. Sonlara doğru gerilim ve merak artıyor. Cinayetler (intihar gibi gösterilen), kaybolanlar, ortaya çıkan gerçekler gerilimi artırıyor. Bir ara tüm karakterler intihar mı edecek diye düşünmedim değil:) Finali çok iyiydi. Ardından seriyi tamamlayan bir kitap daha olmasına sevindim. Devamı niteliğindeki Oyunbaz’ı da okumak istiyorum.