Puan vermedi·448 syf.····Okunma: 24 Şubat 2023 00:00 Merhabalar, ilk kitabı hakkında yorumum bulunmaktadır. İki arkadaş evlerine döndükten sonra tekrar İyilik ve Kötülük Okulu'na yolları düşer fakat bildikleri yer tamamen değişmiştir. İyilik Okulu Kızlar Kötülük Okulu Erkekler Okulu'na dönüşmüştür. Ama nasıl???Acaba Agatha ve Sophie bu işin üstesinden gelebilecekler mi ???? SPOİLER!!!!VAR DİKKAT ilk kitabın sonunda Agatha bir prens yerine en yakın arkadaşını seçmişti yani bir kızı bu da her tarafta yankı getirmiş ve erkeklere ihtiyaç kalmadı gerekçesiyle prensler ve krallar saraylardan atılarak köle olarak görünmeye başlandı. Kitabı tavsiye ederim. Mutlaka okuyun