Kitap bence süprizlerle doluydu..Bunu olanca sakinliğiyle okuyorsun..Bu da yazarın yeteneğiyle alakalı bir durum..Tebrikler Orhan Pamuk emeğine sağlık (Hiç biŕ şey olmamış gibi davranırsan aslında hiçbir şey olmaz bu kitaptadaki en anlamlı cümleydii..)