Bakıyorum bu mezatta;
Bana güzelliğimi
itiraf veya öven değil,
güzel olmayan taraflarımı tamamlayan olsun!
Ne hikmetse herkes kendini güzelliğin abidesi ( put ) zan etmektedir….
Oysa insan eksiktir; tamamlanması gereklidir!
🖌️📨ByMur
bymurady.blogspot.com/2023/02/aynadak...