Pek akici degildi ama yine de duygularini cok guzel yansitmis okurken empati kurup ayni seyleri hissedebildim. Aklima takilan bir sey oldu acaba Kafka babasiyla sorunlari yuzunden mi boyle melankolik bir karaktere donustu yoksa en basindan karakteri boyleydi babasiyla olan iletisimini de bu melankolik gozle gorup yaziya doktu?