·160 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Şubat 2023 13:48 Yazarın okuduğum ilk kitabıydı. Bir çocuk romanına göre konusunun çocuklara ağır geleceğini düşünüyorum. Ben de daha çok lise seviyesinde kısa bir roman düşüncesi oluşturdu. Birçok okur gibi yarım kaldığı düşüncesindeyim. Genel itibariyle okunabilir ve okunduğunda aile, anne-çocuk, akraba ilişkilerine karşı, hatta ahlak üzerine çıkarımlar yaptırabilecek bir romandı.