Puan vermedi·167 syf.··
Beğendi
·
2021 2. kitabı
İçerik olarak değilde ben neler hissettiğimi yazmak istiyorum. Barış Bıçakçı kalem olarak çok hoşuma giden bir yazar. Soğuk Ankara sokaklarını o kadar güzel ve sade yazıyor ki beğenmemek elde değil. Sade olmamın güzelliğini ve aslında sade yazmanın ne kadar zor olduğunu Barış Bıçakçı okuduktan sonra daha iyi anladım. Filmi de var bu kitabın ve onu da tavsiye ederim. Bizim Büyük Çaresizliğimiz Barış Bıçakçı
Bizim Büyük ÇaresizliğimizBarış Bıçakçı · İletişim Yayınevi · 202010,1bin okunma
·
51 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.