İçerik olarak değilde ben neler hissettiğimi yazmak istiyorum. Barış Bıçakçı kalem olarak çok hoşuma giden bir yazar. Soğuk Ankara sokaklarını o kadar güzel ve sade yazıyor ki beğenmemek elde değil. Sade olmamın güzelliğini ve aslında sade yazmanın ne kadar zor olduğunu Barış Bıçakçı okuduktan sonra daha iyi anladım. Filmi de var bu kitabın ve onu da tavsiye ederim. Bizim Büyük ÇaresizliğimizBarış Bıçakçı