·424 syf.····Okunma: 18 Ocak 2023 00:00 Okuduğum 3. Nermin Yıldırım kitabı. Sıralamada da 3. oldu benim için. Kitabı beğendim evet, ama çok fazla yan karakter, kitap içi kitaplar ile fazla uzatılmış bir hikaye, ve konu ne kadar derin olsa da zaman zaman sığlaşmış bir yazım dili var.
“Nasıl olursa olsun, her ölüm, ardında bıraktıkları için hep biraz cinayetti.”
“Hayatta herkesin kendini iyi hissetmek, dayanmak için izlediği bir yol, bulduğu bir oyun var.”
“Birini çok sevmek, mutlu ettiği oranda üzerdi çünkü insanı.”
“Sevildiğini bilmeyen çocuklar kendilerini de sevmezlermiş, sevemezlermiş.”
“İnsanlar sizin suskunluğunuz üzerine daha iyi olasınız diye gitmezler. Onlarınki kimsenin işine yaramayacak kötücül bir meraktır.”