·160 syf.··Beğendi
···Okunma: 25 Şubat 2023 17:53 Aldığımdan beri sürekli başlayıp başlayıp devamını getiremediğim bu yüzdende yarım kalıp dolap bekleyen bir kitaptı bir kaç senedir benim için. Sonra dedim ki tekrar başla ne çıkar, okuyan bunca kişi kitabı beğeniyor sende yapabilirsin dedim şimdi bir çoğunuz bunu okurken gülebilir ama ben klasik ve edebiyat türünde kitaplar okumayı çok seven biri değilim okurken kitap tercihimi de genelde romanlardan yana kullanırım. Neyse zorla başladım kitaba başta sayfalar gitmedi dedim ya sevmiyorum, bide üslup ağırlığı eklendi buna içimden artık "incecik bir şeysin ama bitmeyeceksin herhalde" demeye başladım. Ama artık nasıl inat ettiysem bir sayfa daha bir sayfa daha diye diye nasıl oldu anlamadım kitap beni sarıverdi. Sonra da gerisi geldi demekki benim kitabı bitiremememin sebebi başlangıç kısmıymış neyse bu sayede bu tarz kitaplara karşı ön yargım kırılmış oldu böylelikle. Kitabı sevdim yalan yok. Biz ne kadar yeniyiz bilemiyorum ancak eskilerin aşk kavramını, nasıl sevdiklerini hissettim ben bu kitapta. Raif Efendinin geçmişinin sanılanın aksine aşk dolu geçtiğini okudum. Kürk Mantolu Madonna (Maria Puder) ile olan aşkı çok güzeldi ancak ölümü derinden üzdü böyle güzel aşkların mutlulukla sonlanması tercihim. Annesini ve babasını tanıyamadan hayatına devam etmek zorunda kalacak kızlarınada ayrıca üzüldüm. Kitap genel itibariyle beni etkiledi ben beğendim okumanızı tavsiye ederim 1 puanı ağır yazımından dolayı kırıyorum. Puanım:9/10