·1142 syf.····Okunma: 28 Şubat 2023 23:25 Serinin ikinci kitabına başlamadan önce sitedeki yorumlara göz gezdirmiştim ve bir yorumda "3.kitabı bekleyenler kulübüne katıldım" yorumunu gördüğümde gülümseyip geçmiştim. Kitabı bitirdim ve gerçekten de o kulübe ben de katıldım.
Kitap hakkında ise Kvothe'nin de birçok metafor kullanımında söylediği gibi kitap adeta bir şarkı gibi, sizi bir yerden alıp başka bir yere taşıyor.
Fantastik severlere şiddetle tavsiye edeceğim bir kitap.