Yazar, kitapta mutlu olmanın temelinde yatan kırk beş hayat kuralından bahsediyor. Bunlardan not alıp beğendiğim kısımlar şunlardır:
*İstediğimiz gibi yaşamamalıyız, yaşayabileceğimiz gibi yaşamalıyız.
*Bazıları fazlasıyla anda bazıları fazlasıyla gelecekte yaşar. Ölçüyü tutturmak lazım.
*Benim olsaydı ne olurdu değil de elimdekini kaybetsem ne olurdu?
*Bence en önemli mutluluk kaynağı sağlık: “Sağlıklı bir dilenci hasta bir kraldan daha mutludur.”