·724 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Kasım 2021 14:10 · İşte böyle Oğuzcuğum Atay.
Milyon kez kelimelerini okudum.
Hatta aynı hisle bile okumuş olabilirim.
Selim'i anlattın, ben Selim Işık oldum. Turgut oldum. Olric'e çok kızdım. Günseli'ye aşık bile olacaktım. Hatta onu tanımadan önce ağaçların çiçek açtığı ve yaprak döktüğü mevsimleri hep kaçırmışım gibi hissettim. Onu öfkeme layık bulmadığım da oldu, rahatsız ederim korkusuyla kapısının önünde saatlerce beklediğim de.
Velhasıl bir gün denk gelmekten korktuğum kitabını satın almıştım.(Tutunamayanlar)
Ve ben bu kadar ucuza; kendime, hüznü de mutluluğu da öfkeyi de kararsızlığı da aşkı da nefreti de satın almıştım.