Büyük bir çoğunluğumuz ruhsal olarak çöküş yaşamıştır. Hatta bazılarımız Veronika gibi ölmek de istemiştir. Ama sizce bu olaylardan kaçmak için çok da basit bir seçenek değil mi? Ölmek... Çok tuhaf bir kelime bence. Neden ölmek isteriz? Bıkarız, nefes alamayız, panik atak geçiririz, depresyona gireriz... Bunların sonu gelmez. Ama çıkabiliriz bu çukurdan. Kendi irademizle, kendi gücümüzle. Aslında iş 'gerçek' kendini keşfetme. Tıpkı Veronika gibi. O da kaldığı akıl hastanesi Villete' de içindeki Veronika'ları keşfeder.
Kitap oldukça akıcıydı ve çok beğendim. Hatta bayıldım diyebilirim. Ruhsal betimlemeleri çok çok güzeldi. Ana karakter dışında yan karakterlerin de iç dünyalarını, düşüncelerini, yorumlarını okuyucuya bu kadar iyi ve başarılı geçirmesi harika. Yazarımızın ellerine sağlık. Okumak istiyorsanız hemen başlayın derim. İyi okumalar:)
Paulo CoelhoVeronika Ölmek İstiyor