Kesinlikle bayıldığım bir kitaptı. Gölgenin o asi halleri, yeşilin güçsüz gibi duran ama aslında gayet güçlü bir karakter oluşu. Yan karakterlerin komik ve zeki oluşları.. hepsi çok iyi yazılıp kurgulanmış bir kitap olmuş. Konusundan bahsetmeyecegim zaten yeterince bahşedilmiş diğer incelemelerde. Kesinlikle bu kitaba bir şans vermeniz gerektiğini düşünüyorum. Eğer gerilim, aşk, gizem, bilim kurgu türlerini seviyorsanız bu kitap sizi fazlasıyla tatmin edecektir. 2. Kitabına da hemen başlayacağım. Ötanazi okulu, okumaktan bıkmayacağım kitaplar kategorisine girdin canım Ötanazi OkuluMaral Atmaca