Oğuzhan Uğur'un ilk kitabı.. Bursa'ya tatile gittiğimde şans eseri sahafta görüp aldığım, okuduğumda aldığıma pişman olmadığım kitabı.
Kitap çok akıcı sonu sürprizlerle dolu, kitabın ortalarına gelince ya ben ne okuyorum? dedirtse de son 20 sayfada tüm taşlar yerine oturuyor hukuk öğrencisi olduğum için etkisinde kalacağım ve unutamayacağım bir başucu kitabım olacak kendisi 67Oğuzhan Uğur