·384 syf.····Okunma: 06 Mart 2023 18:21 Bu yazarın okuduğum ikinci kitabı ve kesinlikle abartıldığını düşünüyorum. Evet akıcı yazıyor, yazacak güzel konular da buluyor AMA kurgu yok, olay yok, nemesis (düşman) yok zaman düzeni yok, mekan yok. Tamam dümdüz okurum kafam dağalsın var. O yüzden bilemedim. Sanş vermeye devam edeğim #taylorjenkinsreid e ama çok büyük beklenti olmadan