Puan vermedi·74 syf.····Okunma: 04 Ekim 2021 20:34 Eveeett, bu kitabı okuyan çoğu arkadaşım. olayı yaşayanın gerçektende bir böcek olduğunu anladıklarını söylediler. Bu çok normal çünkü kitabın kapağında koskocaman bir böcek figürü var ama bundan önce arkadaşlar ilk olarak kendi yorumumdan bahsedeyim. Kitaba 10/10 puan veriyorum. Hayatımda klasik kitap okumayı pek seven ve keyif alan biri olmadım hiç ama bu kitap okuduğum zaman 'işte bu anlatımın neden tarihe geçtiği belli' dedim. Arkadaşlar öyle bir yazar düşünün ki kişinin yaşadığı buhranı fark edilmeme ve önemsenmeme duygusunun kişiyi nasıl hissettirdiğini ancak bu kadar güzel ifade edebilen bir yazar...
Konunun başka bir yerinede değineyim bu da son söz olsun franz kafka özellikle şu uyarıyı veriyor:
- Kitabımın kapağına böcek figürü koymayın.
Ve bu uyarıya rağmen kitaba böcek figürü konuyor. Sonrasında ise okuyanlar kitabın derinlerde ne anlatmak istediğini irdelemek, çözmek yerine 'böceğin hayatını, yaşadıklarını anlatıyor işte' diyor.