Kitabı ilk kez henüz 14 yasında iken okumuştum. Ve hüngür hüngür ağlayarak bitirmiştim. Daha sonra tekrar okudum , kalem olarak her yaşa hitap ettiğini düşünüyorum ayrıca her insanın kendinden bir sey bulabileceği de bir kitap. Sıkılmadan okuyacaginiz ve kitabı okurken zaman zaman duygulanıp belki kizacaginiz, kendi kendinize ben olsam ne yapardım diye düşüneceğiniz aklinizi yoklayan güzel bir kitaptır