·484 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Mart 2023 16:52 Tarihsel olayların bir roman içerisinde dile getirilmiş olması dümdüz bir yazıyla anlatılmasından çok daha akılda kalıcı ve etkileyiciydi, tabii bu kişiden kişiye değişebilir :) Olay akışı ve romanın dili de oldukça akıcı. Okurken yer yer hüzün, heyecan, hayal kırıklığı ve aşk gibi duyguları samimiyetle hissettirdi. Mutlu bir roman olmaktan çok uzak Serenad. Bir hüznün romanı desem daha doğru olur. Tarihteki gerçek olayları anlatması da bu hüznü arttırıyor bence. Okunmasını öneririm.
Sevgiyle.