6/10
·432 syf.··
2023 31. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 08 Mart 2023 17:10
kitap güzel ama benim için doğru bir zaman değildi sanırım bilmiyorum. daha çok sıkıldım okurken ve bir türlü birbirlerine hatta kendilerine hislerini itiraf edememeleri, bazı şeylerin sürekli tekrara kavuşması gibi şeyler beni rahatsız etti bu kitapta. bu kadar uzamasına gerek yoktu diye düşündüm. tadımlık, vakit geçirmek için okumalık bir kitaptı ama ben de pek akmadı ne yazık ki. yine de sevdim mi sevdim, çok tatlılardı ve Fox'ın yaşadıkları, düştüğü durum ve çevresinin acımasızlığı yüzünden hayatının dönüştüğü evre üzücüydü. yazar bu konuya güzel bir şekilde değinmiş ve Fox'ın hislerini başarılı bir şekilde yansıtmış. ve Hannah ile konuşmaları, iç dökmeleri çok güzeldi birlikte kendilerini buldular. güzel ve tatlı bir hikâye, kafa dağıtmak için okumalık.
Edebiyat
Seninle Tanışana DekTessa Bailey · Martı Yayınları · 2022935 okunma
·
940 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.