·136 syf.··Beğendi
···Okunma: 09 Mart 2023 10:50 Kitaba başlarken, Aytmatov'un okuduğum ilk eseri olmasından bende uyandıracağı duyguları merak içerisindeydim. Bitirdikten sonra hala etkisinden saatlerce çıkamayacağım derin duygu ve sonunu kestiremediğim düşüncelerdeyim. Savaşın yıktığı ,belirsizliğe, çaresizliğe sürüklediği milyonlarca insan hayatından biri; sonlansa bile içinde kalan enkazla birlikte tutunmaya çalıştığın ,çalınmış bir yaşamla mücadele. Yazarın bu kadar yalın bir anlatımla ne kadar derinlere işleyebildiğine şaşıyorum. İçimizde biriktirip paylaşamadığımız kalan sevgimizi yayabilmeyi denemek belki en etkili çözümdür.