Son kitabı olan 4. Kitabını sabırsızlıkla beklediğim bir seri. 3 kitabı da muhteşemdi zekice hazırlanmış bir kurgu var. Yazar yer yer fazla tekrarlara düşmüş olsa da kitabın akıcılığı bu tekrarlamaları geride bırakıyor. Kitabı ne zaman bitirdiginizi farketmiyorsunuz bile. En sevdiğim kitaplar kategorisinde olduğunu söylemiş miydim? Kesinlikle öyle çünkü. Ötanazi Okulu 3Maral Atmaca