"Çok iyiyim, içim de rahat ama nedense kendimi en iyi hissettiğim anlarda bile hüzünleniyorum."
Sayfa 61·Kitabı okudu
Duygular
·1 alıntı·
145 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.