Puan vermedi·74 syf.··Beğendi
···Okunma: 11 Mart 2023 15:48 Bezen yaşamaktan yoruluyoruz hayatın zorluğunu dile getirip getirip duruyoruz ama meğer ne çok şanlıymışız diye düşündüm.dönüşüm kitapını okuduktan sonra çalışmak,yorulmak,derdini dile getirebilmek ne güzel nimetmiş.