Uzun zamandır okuma yapmıyordum.
Veee tabi ki yine Zülfü livaneliyi tercih ettim başlangıç için... Akıcı yazarımızdan akıcı bir roman. Çocukluğunda güzel şeyler yaşamamış herkesin okumasını isterim.
Ben kendimden çok şey buldum kitapta..
Kitapların en güzel hissi de zaten bu değil mi?