·622 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Mart 2023 00:37 Şu yaşıma kadar okuduğum hiçbir kitap beni bu kadar sarsmamıştı. Kitabı okuduktan sonra Rus yazarlara olan saygım ve hayranlığım bir kat daha arttı. Arkadaşlarıma şiddetle önerebileceğim bir kitap ve artık sık sık kullanacağım bir terim, Oblomovluk, kazanmış oldum.
İyi okumalar dilerim:)