·208 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Mart 2023 10:36 Gayet güzel,akıcı bir kitaptı.Merak ettigim ve nasıl çözülecek diye düşündüğüm konular özenle verilmiş gayet anlaşılır bir dille açıklanmıştı.Benim çocuk gelişimine yönelik okuduğum ilk kitaptı ve beni bu konuda oldukça doyurdu ve türevlerini okumaya yönlendirdi.Bu tarz kitaplarda aslında yazarın eğitiminden,sertifikalarlarından ziyade ifade ettiklerinin mantığıma uymasına bakıyorum ve bu kitapta da katılmadığım bir konu olmaması beni rahatlattı.Her konunun en sonunda ebeveynlerinin sorularına yönelik cevaplar vermesi günlük hayatın sorunlarına yönelik güzel bir yaklaşım oldu ve beni daha da aydınlattı.Kitabı okurken bir yandan da önemli bulduğum kilit noktaları bir yere not aldım bu okumamı biraz yavaşlatsa da daha iyi kavramama ve verimli bir okuma süreci geçirmeme yardımcı oldu.Bu serinin ikinci kitabını okumayı heyecanla bekliyorum.