"İki konuda usta oldum: Beklemek ve susmak."
Sayfa 2 - Bülent Parlak·Kitabı okudu
Edebiyat
··3 alıntı·
9,2bin Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Susmak ve beklemek müthiş….
Ve özlemek