Kitabı çok severek okudum. Olay akışı itinayla işlenmiş. İlerledikçe başka birinden şüphelenmeden edemiyor insan. Açıkçası katilin kim olduğunu öğrenince çok şaşırmıştım. Ama durup düşününce her şeyin çok açık olduğunu anlıyorsunuz. Ölüden Mektup VarAgatha Christie